dinsdag 17 juli 2018

16 Juli 2018 : Van Arzúa naar O Pedrouzo

Je wordt niet gelukkig van het doel, 
maar van de weg ernaartoe
Thomas Vanderveken

Van Arzúa naar O Pedrouzo 19 km
 


Ik heb me deze morgen nogmaals laten beetnemen door de mist.
Dus..... geen zonsopgang.
 

Ik ben weer een nogal ongewone bar tegengekomen.
Maar, ieder zijn meug.
 

 
Veel heb ik vandaag niet toe te voegen, het is een wandeling zonder gebeurtenissen of mooie panorama’s. 
Morgen de laatste en dat geeft me wel een dubbel gevoel.

2 opmerkingen:

  1. Eddy, zit je wel op de juiste route??? Ik vind dat je zoveel rare ongrwone bars tegenkomt!!!??? Het beste met de laatste kms!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paddle shovels, great assortment in our paddle online store, so you can buy your new palas de paddle paddle cheaper.

    BeantwoordenVerwijderen