zondag 17 april 2016

11 april 2016


Dag 2 Oudenaarde Ronse 16 km

Hotel Tijl, zeer goed ontbijt gehad, (als dat het leven van een pelgrim is, mag het van mij nog lang duren) maar ik ben me wel bewust van de ........addertjes.

En wie zijn beeld stond achter mij in de ontbijtzaal juist.... St. Jacobs. De vrouw vond dat hij een beetje op Tijl geleek.

Onderweg veel fans ontmoet, het weer was prachtig. 

Verbouwingen aan het huis van Valerius Desaedeleer zijn volop aan de gang. Aan een huisje stond een bak met noten. Voor degenen die vertrokken waren en hongerig en dorstig waren.

Ik was om 15.00 in Louise Marie, veel te vroeg, ik mocht maar om 17.00u in de jeugdherberg dus maar een koffie gedronken.

De was is al droog, mijn oren zijn proper dus ga ik maar stoppen.

Tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten