zondag 3 juni 2018

1 Juni 2018 : Van Roquefort naar Gaillères

Van Roquefort naar Gaillères 15km
Het weer valt mee, niet te warm en droog.
 
 
Op stap vandaag in de Landes, een vlak gebied met terug wat mooie natuur, alhoewel het meestal dennen zijn.
 
 
Ook wel gevaarlijk gebied... 
 
 
Het blijkt hier een gebruik te zijn, als er iemand jarig is, er een versierde boom aan het huis wordt gezet.
 

In Bostens, een prachtig kerkje met aan de zijkant een rustplaats voor pelgrims, met alles erop en eraan.
 

 
Koffie, thee alles is er en het is donativo, d.w.z. men geeft wat men wil, of kan.
 
 
Het blauwe bolletje geeft aan waar ik nu zit.
 
 
Ik was heel vroeg op mijn slaapplaats, dus eerst wat gewerkt om de kost te verdienen. En nee......het is niet geposeerd.
 

Het is alweer een prachtig onderkomen, waar ik weer alleen zit.
De mensen van gisteravond heb ik niet meer terug gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten