zondag 3 juni 2018

26 Mei 2018 : Van Moulin de Piis naar Auros


Van Moulin de Piis naar Auros 16 km.


De zon schijnt en na een zelfgemaakt ontbijt terug op stap.

 
De foto van de kapster van gisteren was ik vergeten.... .
 
 
Onderweg nog iets waardevols gevonden in mijn rugzak.
Er valt niet veel te beleven, ik ben de wijnvelden uit en qua natuur is er ook al niet veel.
Gans de dag op asfalt gelopen.
 
 
 
 
Het verblijf ziet er veelbelovend uit, Chateau Auros...
 
 
Aan zijn ring te zien is de kasteelheer van adel. En hij straalt dat ook uit.
 
 
Ik ben nog geen 5 min. binnen, of er breekt een verschrikkelijk onweer  los. 
 
 
Het giet water, nog nooit zoiets meegemaakt.
 
 
Maar na regen komt zonneschijn, en is alles weer rustig.
Er komt vanavond nog iemand, dus ben ik niet alleen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten