vrijdag 22 juni 2018

20 Juni 2018 : Van Logroño naar Nájera

Onderweg zijn is ...…  voortdurend dankbaar zijn
om alles wat de weg je zomaar biedt

Van Logroño naar Nájera 29 km.
 
 
Om 6.00u vertrokken, één om de zon wat voor te zijn, en twee 29km
Is toch wat werk aan.
In Logroño was er zo vroeg geen ontbijt te vinden. Dus maar op stap en hopen dat ik iets vind.
 
In een park vind ik wat ik zoek, en heb nog wat gezelschap een familie witte eenden.
 
 

 
Met een beetje geduld en wat noten, het vertrouwen kunnen winnen van een eekhoorn. 
Hij tevreden, ik tevreden.....   en ik kan weer verder.
 
 
Langs een snelweg hebben pelgrims kruisen gemaakt, van alles en nog wat en in de afrastering vastgemaakt.
 

 
 
Mijn verblijf voor vandaag.
 
 
Nájera met zijn typische straatjes, maar veel zin om nog een stadsbezoek te brengen heb ik niet. Eerst wassen, douchen en gaan eten en zien wat er overblijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten