dinsdag 12 juni 2018

7 Juni 2018 : Van Orthez naar Sauveterre-de-Béarne

Van Orthez naar Sauveterre-de-Béarne 22km
Uiteindelijk worden het er 29 
 

 Om 8.00u verlaat ik Orthez, het is droog maar fris.
Een oud dametje (90 jaar) spreekt me aan, we babbelen wat en ze zegt: ‘’ge moogt die weg niet nemen, het heeft teveel geregend ‘’
Achteraf dan gehoord dat het  bijna niet te doen was. Weeral dank u.
 

Toch ook weer die dreigende wolken.



 
 Prachtige natuur, veel bospaden, maar zeer moeilijk stappen omwille van de steilte, en de natte zeer glibberige kleigrond.


En aan de horizon de Pyreneeën.

Sauveterre-de-Béarne waar ik mijn logement heb.
 
 
 
Zicht van op mijn terras.

Als diner, eens zeer veel groente met een uiensoep, en natuurlijk kaas als toetje.
 
En als extra toetje.... een deugddoende been-rugmassage, (dat zou de perfectie zijn, elke avond na het stappen een massage). Ik zal me moeten inschrijven bij de lottoploeg hé Jos.
Ik heb haar gevraagd of ze meegaat naar Santiago, maar ze heeft geen tijd....….
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten