zondag 3 juni 2018

2 Juni 2018 : Van Gaillières naar Benquet

Van Gaillières naar Benquet 23 km
Gelukkig heb ik deze morgen mijn routes voor de komende dagen eens bekeken, en wat blijkt... de dame van gisteravond heeft zich serieus gemist.
Van Gaillière naar Saint-Sever moest ik normaal vandaag 37 km doen. Dus heb ik een tussenstop gevonden in Benquet.
 
 
 
Terug een spoorweg, en doordat er geen treinen meer rijden doe ik het dan maar te voet.
 
 
Die ben ik ook tegengekomen (ong. 1m) gelukkig zat er niet teveel leven meer in. Ik was wel goed verschoten. Adders komen hier ook veelvuldig voor, maar tot nu toe zonder erg voor mij.
Veel valt er vandaag niet te vertellen, ik loop terug alleen.
 
 
Mijn optrekje voor vanavond ziet er terug oké uit, tenminste op foto.... er is hier duidelijk eens een goede kuisbeurt nodig.
Maar het bed en douche zijn oké dus ben ik dankbaar dat ik dat toch heb.


 
 
Het eten (terug canard) voor de zoveelste keer op rij, had wat te lang in de oven gezeten, en was wat (te) donker gekleurd. 
Een pelgrim is blij met wat hij krijgt.... zegt men.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten