woensdag 11 juli 2018

10 juli 2018 : Van Villafranca del Bierzo naar O Cebreiro

Onderweg zijn is......langzaam maar zeker pelgrim worden 
en blij en dankbaar ‘op weg gaan om te ontdekken.....wie je bent’

Van Villafranca del Bierzo naar O  Cebreiro  28 km
 
 




Om 5.30u vertrokken. Ik wil de zon wat voor zijn, en ook.... het zal lastig worden met de klim op het einde.

Bruggen bouwen kennen ze hier blijkbaar ook, en nog geen kleintjes


Ja, de bergen beginnen duidelijk aanwezig te zijn, en het zijn ook geen kleintjes.


Ik heb vandaag meer gerust dan andere dagen. Soms opkomende hoofdpijn, waarschijnlijk van de warmte. Dus goed luisteren naar wat mijn lichaam zegt.


En zoals gewoonlijk de laatste dagen, grind en stenen.



Zoals ik al zei, de ene km is de andere niet. 
De twee foto’s zijn 10m van elkaar getrokken.
 
 
De grens met Galicië.

 
 

En ja, eindelijk wat gezelschap.....maar ze zei ook niet veel.
Ik heb haar gezegd dat ik vandaag 5 l water gedronken heb, maar zelfs daar heeft ze niet op gereageerd.

1 opmerking:

  1. Eddy, nu snappen we waarom er in Ponferrada twee hoofdkussen op dat bed lagen....!!!!!! Lastig ...maar geniet er toch maar van hé!!! Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen