zaterdag 14 juli 2018

13 Juli 2018 : Van Sarria naar Portomarin

De afstand is niet van belang.
Alleen de eerste stap is moeilijk.
Marie du Deffand

Van Sarria naar Portomarin 25km
 
 
Ik dacht deze morgen ik ga terug vroeg op stap, misschien zie ik terug de zonsopgang maar.......



De mist was weer eens spelbreker. 
Misschien dat het hier in Galicië een normaal verschijnsel is. Waarschijnlijk noemen ze het daarom de groene provincie van Spanje.
 

 
Het lijkt hier wel een beeld uit een griezelfilm. Maar niets is minder waar. Het is een prachtig stukje natuur.
 
 
Één van de vele bars onderweg, dus eten en drinken zijn geen probleem.
 

 
De mist is wat opgetrokken en de koeien trekken ook naar de melkstal, samen met de boerin.
 


Die paal ben ik vandaag ook nog tegengekomen. En er was op dit moment juist een Noor, die wel een foto wilde nemen en ik van hem.


Ik heb op die 100 km een goeie gedronken .........
(vers geperst appelsiensap voor de kenners).
 

 
En op een gezellig terras nog maar eens een bocadillo besteld
 
 
En dan het binnenkomen van Portomarin.
 
 

1 opmerking:

  1. Paddle shovels, great assortment in our paddle online store, so you can buy your new palas de paddle paddle cheaper.

    BeantwoordenVerwijderen