vrijdag 20 juli 2018

Aan mijn volgers


Dag allen,
Geen kaartjes meer met de km, en de hoogtes en laagtes zijn er ook niet meer.
Ik wil in de eerste plaats Sabine danken met de hulp die ik kreeg. Zowel in de voorbereiding als de verzorging van de blog, en de ondersteuning onderweg.
Ik ga verder geen namen noemen, ik zou er niet graag een vergeten.
Daarom aan iedereen dank voor alle ondersteuning, zowel tijdens de voorbereiding als tijdens mijn stappen.
Bedankt in naam van de mensen naar wie de centen gaan (de rekening staat nog steeds open).
Door de camino te lopen, heb ik mensen leren kennen en ook anders leren kennen, ook  dat is verrijkend.
 

KAART VAN DE ROUTE

Nogmaals bedankt en wie weet.............
Eddy 



Die hebben jullie ook mee verdiend

2 opmerkingen:

  1. Dag Eddy,
    Certificaten om in te lijsten. Dank voor de blog, het was leuke om je op die manier te volgen. Leuke foto's, rake commentaren.
    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paddle shovels, great assortment in our paddle online store, so you can buy your new palas de paddle paddle cheaper.

    BeantwoordenVerwijderen