maandag 9 juli 2018

7 Juli 2018 : Van Foncebadón naar Ponferrada

Een zwerver is iemand die onderweg thuis is

Van Foncebadón naar Ponferrada 27 km
 

Een uur te laat vertrokken, maar kon niet anders.
Het beloofd een warme dag te worden.
 

 
 De zonsopgang is weer prachtig, ik ga vandaag over het hoogste punt op de Camino 1505m en dan een afdaling naar 500m.
 
Het gekende Cruz de Ferro, waar men iets van thuis meebrengt en daar achterlaat, elk op zijn eigen manier.


Toch wel een paar eigenaardigheden onderweg.

 
De afdaling is zwaar, niet alleen van de daling maar meer van de ondergrond, stenen keien maar niets waar de voeten een plat kunnen op staan.
 
Onweders zijn terug op komst
 

En ik ben blij dat ik niet meer in de bergen zit. De bliksems zijn schitterend, (van op afstand gezien) maar ik zou er niet graag inzitten.
 
 
Ik kan het drooghouden tot op mijn eindpunt.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten