donderdag 12 juli 2018

11 Juli 2018 : Van O Cebreiro naar Triacastela

De weg is wijzer dan de wegwijzer, alleen de weg zal je wijzer maken.

Van O Cebreiro naar Triacastela 21 km
 

 
Om 6u op weg, ik wil de zonsopgang niet missen nu ik toch wel op een hoog punt zit.



De sterk opkomende mist is de spelbreker, en die zal de ganse voormiddag blijven hangen.


 
 Het standbeeld van de pelgrim, bij de vroegere pelgrims wel bekend.


De mist heeft ook zijn voordelen om een foto te nemen.


Ik had toch tijd genoeg..... dus heb ik die mens zijn werk een beetje overgenomen.
Ik heb mijn aanvraag gedaan, maar hij vond het geen goed idee. Ik zal mijn verlof dan maar verder opgebruiken.
 

Voor die job heb ik geen aanvraag gedaan. De boer was een beetje te hard voor zijn beesten.

 
Het blijft de ganse dag bewolkt, maar droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten