zondag 22 april 2018

09 April 2018 Van Saint Moré naar Vézelay

Van Saint Moré naar Vézelay 17km
Na een goed avondmaal en een comfortabel bed, in een prachtig trainingscentrum voor Oosterse gevechtssporten,
en zéér vriendelijke mensen ben ik klaar voor een nieuwe dag.

 
Ze hebben me een paar km uitgeleide gedaan. En me op goede weg gezet richting Vézelay.
Zoals elke dag terug een prachtige  natuur
De twee pelgrims die ik al eerder zag ben ik terug tegen gekomen.
Ik vermoed dat dit vanaf nu wel meer zal gebeuren.

 
Na de middag kwam dan de basiliek van Vézelay in zicht. Ik heb gelezen en gehoord, dat er nog een stevige klim komt.
Dat is niets overdreven. Eerst voorbij een groot kruis en dan omhoog, richting basiliek.

 
Het onthaal was zeer hartelijk en behulpzaam.
Ik heb besloten, een dag te blijven om wat bij te tanken.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten