zondag 22 april 2018

12 April 2018 Van Bazoches naar Corbigny

Van Bazoches naar Corbigny 20km


9.00u het is een miezerige dag. Na en uurtje besluit ik mijn poncho en regenbroek aan te trekken. Niets te vroeg, want het begint nu goed te regenen. Veel valt er niet te beleven.




Na de middag komt de zon er toch door, en het warmt zeer vlug op.


In een Nederlandse herberg voor pelgrims, mag ik eten.
We zijn beginnen vertellen, en al vlug blijkt dat ze verschillende keren de route hebben gedaan. Ze willen me graag raad geven om mijn rugzak lichter te maken. 
Na veel wikken en wegen is er toch niet zoveel wat weg kan. 
Ze blijven toch aandringen om daar te blijven overnachten. 
Ik kan het niet maken, of ik moet mijn volgende dagen annuleren.
 
 
 
In Corbigny ben ik in een opvang voor pelgrims.
Het is de eerste keer dat ik samen met iemand samen ben.
Een Fransman, mijn frans is niet van die aard dat een gesprek vlot verloopt. 
We gaan wel samen iets eten en dan zien we wel.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten