zondag 8 april 2018

7 April 2018 Van Chablis naar Cravant

Van Chablis naar Cravant 23 km.
Het is schitterend weer om te starten. Het gaat al snel omhoog en omlaag. En er zitten toch wel een paar kuitenbijters bij.
Maar het voelt goed aan. Ik neem regelmatig een pauze en voel me zeker niet gehaast.
 

Wijngaarden in overvloed. Wat mij opvalt is dat de natuur hier al wat verder gevorderd is dan bij ons.

Nog twee pelgrims tegengekomen een Waal en een Vlaming.
De een trekt een trolley. Ziet er niet praktisch uit hier in die bossen. Maar elk zijn ding.

 
Bij het binnenkomen van Cravant trapjes af, kousen en schoenen uit en met de voeten in ijskoud water.
Meer moet dat niet zijn.


De kamer is een airb&b, geen luxehotel. maar ik heb een bed.
Ik had hem misschien beter gevraagd of ik wat kon  helpen met de afwerking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten