dinsdag 24 april 2018

21 April 2018 van Lurcy-Levi's naar Ainay-Le-Chateau

Van Lurcy-Levi's naar Ainay-le-Chateau  20km
Om 8.00 op stap. 
 
 
 
Het ontbijt deze morgen was pover, één sneetje Gouda waar ze zeer fier op waren,3 sneetjes brood een beetje confituur en een hard gekookt EITJE. Het waren dan ook Nederlanders.
Bij de vraag of ik 3 sneetjes brood kon meekrijgen voor de middag, was het ok maar 20ct per sneetje.
Voor de rest was het een geen al te beste dag. Ik sukkel met mijn rechter 
voet, ik heb een pijnlijke hiel en een blaar (?) onder aan mijn voet achter mijn grote teen. 
 
 
Vanavond op een mooie gite toegekomen. Zeer vriendelijke mensen.
 

Er is nog een pelgrim (François) van Verviers, waar ik wel een goed contact mee heb. Het is zijn tweede keer en heeft me al verschillende tips gegeven.
Het is plezant om eens iemand tegen te komen. Hij is mee gegaan naar de apotheker, en hebben dan wat gedronken op een terras.
Zeer lekkere maaltijd, met alles erop en eraan voor het einde van een dag.


1 opmerking:

  1. Eddy, we kunnen zeer goed volgen. Dank. Je ziet er goed uit op de foto. Onze ontspannen pelgrim. Groeten van ons allen.

    BeantwoordenVerwijderen