dinsdag 24 april 2018

20 April 2018 van Veudre naar Lurcy-Levi's

van Le Veudre naar Lurcy-Levi’s ong 22km


Van Le Veurdre naar Lurcy-Levis 20km 
Om 8.00u weer vertrokken.
Eerst terug naar het restaurant van gisteren, ik heb mijn hoed laten liggen.
Gelukkig hebben ze hem opzij gelegd. Wat zou ik doen zonder.
 
Het is al goed opgewarmd.
 
 
Het is weer een asfaltdag, met hier en daar een klein stukje natuur
 
Ja, die is er ook weer bij. Hij zegt wel ok, maar heeft een pijnlijke voet. 
Onderweg een dokter proberen bereiken, maar Frankrijk is België niet.
 
 
Toch weer een goed restaurant gevonden ‘sous les arbres et le soleil’
 
 
 
 
Prachtige  boerderij midden de gele velden.
Om 15.00u was ik op de slaapplaats. Een deel van een huis, met alles erop en eraan en weer voor mij alleen.
 
Mijn voet heb ik deze avond zelf verzorgd en dat komt in orde.
Na een goed maal (spaghetti) en met dit uitzicht, ga ik straks slapen.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten