zaterdag 7 april 2018

7 April 2018

Vandaag is het zover : ik start met deel 2 van mijn Pelgrimstocht naar Compostela = de verderzetting van mijn tocht van 2016.

Hier heb ik lang naartoe gewerkt.

Tijdig uit de veren, want het beloofd warm te worden en het wordt een pittige eerste dag.

Om 08h30 vertrek ik. Sabine zwaait me uit, alvorens ze terug richting België gaat.

 

 



  


 Chablis : mijn start

  




Aan mijn volgers, het zal nu even (een 2tal weken) duren alvorens een nieuw bericht volgt.
Maar : wordt zeker vervolgd.


 

3 opmerkingen:

  1. Dag Eddy,
    Veel succes met de lange tocht. Hopelijk maak je veel mooie momenten mee tijdens de tocht. We volgen met veel belangstelling de blog. Groeten An en Olivier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Eddy, wij kijken al uit naar je eerste verslag over goed een week ondertussen. Succes en geniet met volle teugen! Groeten Lut en Joris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Eddy, we wensen je een mooie tocht met mooi weer, maar prachtige momenten en onvergetelijke herinnering gen. Tot blogs Els en Geert

    BeantwoordenVerwijderen