zondag 8 mei 2016

24 April 2016 van Herpy L'Arlesienne naar Bazancourt

Van Herpy L'Arlesienne naar Bazancourt - 23 km

Lekker ontbijt.
    


de schoenen staan klaar
 
en daarna afscheid

Na een half uur onderweg is het beginnen regenen, hagelen en voor mij, zeer koud. Verkleumde vingers.

De boterhammen van thuis smaken heerlijk. Lange eindeloze veldwegen met niets anders dan koolzaad in bloei. Juist op tijd weer een auto, waar is cabanne espèrence?

    

    

En weer op de goede weg gezet. In Bazancourt aangekomen zit op een bank de vrouw uit Namen te wachten die ik een paar dagen geleden ook ben tegengekomen . Zitten in hetzelfde logement. Ze kijkt naar mijn telefoon die het laat afweten. Ze probeert het te regelen maar het lukt niet. Rien á fair. De GSM zal verloren zijn.
 

    

Zolderkamers, maar ok. Heeft hier ook gesneeuwd

2 opmerkingen:

  1. Eddy, we volgen je ervaringen op de voet. Veel succes en plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Eddy, en Sab ??? die zit daar blijkbaar ook aan tafel?!!
    Ik heb zonet mijn scha ingehaald en al je berichtjes gelezen. Leuk zeg, wat een avontuur! Ik blijf je vanaf nu op de 'voet' volgen... lieve grote, Anke

    BeantwoordenVerwijderen