dinsdag 17 mei 2016

6 Mei 2016 : van Fôret - Chenu naar Evry-le-Chatel

van Fôret - Chenu naar Evry-le-Chatel - 17,5 km


 Vrij goed geslapen . Vandaag is het een beetje een luie dag,  15km en terug zeer warm. Na 10 min. alweer de natuur in. Het is weeral prachtig, rustig in feite, buiten die twee dagen in Troyes) zou ik alle dagen hetzelfde moeten schrijven. Een oase van rust met eens een jachthut op een godvergeten plaats, maar met alles erop en eraan.
 
      

     
 
Hé nog een pelgrim het is precies dezelfde van in Troyes.

 
 

Prachtige panorama's 


En speciaal voor u  naar een zeer oud kerkhof geweest, prachtige oude zerken en tombes

    

      
 


Aangekomen in mijn volgende rustplaats, hopelijk blijf ik hier alleen, want er zijn 2 bedden op het opp. van iets meer dan de badkamer. Maar het is wat het is.
 
                   

                   

      

 
 
Deze man heeft speciaal voor mij het restaurant open gehouden.
 
Ik had hem gezegd van mijn allergie, geen probleem seffens een stuk vlees pan en de cola was van het huis, voor de pelgrim.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten