dinsdag 17 mei 2016

5 Mei 2016 : van Troyes naar Forêt-Chenu


van Troyes naar Forêt-Chenu - 31,5 Km
Ik ben deze morgen vroeg vertrokken, na een niet te goede nachtrust.
Prachtig weer,  zeer zonnig en het zal heet worden vandaag. Om 7.30 ontbeten en om 8u vertrokken.

Ik ben er nog een paar rare tegengekomen

       

Sorry Stef ik kan er ook niets aan doen.


En dan weg uit Troyes, ben blij dat ik weer op het platteland zit. Mooie uitzichten en veel rustiger.

    


Mooi kerkje bij het binnenkomen van Lépine


 en zo naar Laines-aux-Bois, waar de resten van het portaal van de kerk van St. Pierres-ès-Liens uit de 16de eeuw te zien zijn.


Weer een mooie kerk maar altijd hetzelfde liedje....gesloten. Dan maar het restaurant naast de kerk bezocht.


Onze vriend staat er ook weer


En dan weer de natuur in voor een paar uur, prachtig bos, niet gemakkelijk om in te lopen, maar.....stil.


     
 
      

 

In Sommeval eens binnen geweest in een refugie met zeer beperkte middelen en zonder douche, slapen met slaapmat en zak waar er plaats is.

    



Het kerkje van Sommeval en  de brandweerkazerne......

      

En wederom ben ik goed onthaald en slaap ik in een peperkoekenhuisje FOTO 28,29,30,31


     

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten