donderdag 12 mei 2016

3 Mei 2016 Van Savières naar Troyes


Van Savières  naarTroyes - 18 km
Na een goede overnachting bij een vriendelijke vrouw terug op stap

 
   

    



Terug langs het kanaal ......... alsan rechtuut ........ voor een paar uur,
 
er staan hier ook heel rare bomen "Wielschijfbomen" 
 

En vandaag ook weeral een degelijk restaurant gevonden, al mocht de verwarming iets hoger gestaan hebben er waait een koude wind, maar verder zonnig
      
 

Twee vriendelijke dames waren bereid om een foto te nemen, maar wilden er dan ook een van hen dus....

     

 
Ook een bloemetje voor mijn blogschrijfster

 
En dan eindelijk in Troyes
 

Naar de kathedraal voor de stempel. Het is een zeer mooie kathedraal, nogal zwaar geladen van energie, mooie glasramen, toch wel heel anders dan Reims.




      

     

    

 

Eerst naar de opvang, de vrouw gisteren heeft het gisteren vastgelegd in Maison Notre Dame en L'Isle.
 

Het is een eenvoudige kamer maar met douche en een degelijk bed.
Het was een lastige dag hoewel maar 18 km. Ik heb het lastig gehad, vooral mijn schouders. Ik heb onderweg ook gestretcht, morgen een dag rust. Juist op tijd denk ik.

 

2 opmerkingen:

  1. Ge ziet er goed Eddy uit daar op restaurant. Precies weinig mannen in Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede moed, veel respect, jos (van de krant)

    BeantwoordenVerwijderen