donderdag 12 mei 2016

25 April 2016 Van Bazancourt naar Reims


25/4 van Bazancourt naar Reims - 22,7 km

Beginnen stappen, het is bijtend koud, veel regen, kaarsrechte wegen en niets om te schuilen. Gelukkig kan ik genieten van mijn goede regenkledij.
     
 
Maar goed, bij de Carrefour een cola gekocht, en tussen de paletten een zeer smakelijke boterham gegeten.
Voor de rest stappen en verstand bijna op nul.
Aangekomen in Reims in de kathedraal stempel gehaald.
    

    

     
 

 
 
Een vrouw uit Namen komt ook binnen. we zitten samen in de jeugdherberg, Het is een propere kamer en privé, goed eten.
     
 
Morgen neem ik een rustdag in Reims, ik moet een nieuwe broek kopen want de rits is stuk en mijn GSM heeft het begeven. De Franse SIM-kaart werkt niet in mijn Vlaamse tel.

 
 

1 opmerking: