donderdag 12 mei 2016

29 April 2016 van Moussy naar Baye

van Moussy naar Baye - 29 km

Na een goed ontbijt, met alles erop en eraan, vertrokken voor een iets langere weg dan anders 29 km. De eerste klim is naar het kerkje van Chavot

   
 
 

Terug prachtige panorama's


 

Het weer is zeer fris maar zonnig en ...... droog.
De natuur is weeral prachtig, stil, vogel en insectendomein.


De eerste persoon die ik vandaag tegenkom.
 

 Hij heeft geen woord gezegd, maar gestaard, ofwel dacht hij....weer zo'n gek, of hij dacht......had ik maar zijn schoenen aan.

Het kasteel van Charmoye
 


De mensen worden hier goed ingelicht 

 

Kasteel van Montmort.

Om niet te vergeten wat een rechte lijn is deze is 5km lang.
Olivier....  't es alsan rechtuut....
      


Een beetje rusten af en toe kan geen kwaad en een mars eten voor een beetje power.....
      
 
En weer prachtige wolken....

Aangekomen in het "Foyer de Charité (zetel van liefdadigheid)
Amai wat een kasteel, glasramen 15e eeuw, originele keuken...
Eetzaal met grote open haard.... Goed eten en een kleine kamer.
Goed ontvangen en al die oude geestelijke moeten die pelgrim zien, de man van de kamer naast mij wou mij alles uitleggen over Gent.
      
 
 
 
 


mijn kamer :

     
 
 
 


1 opmerking: