donderdag 12 mei 2016

30 April 2016 Van Baye naar Sézanne


30/4 Baye naar Sézannes - 25,8 km

Na het ontbijt ........
 
........ terug op stap.
Geen zon, zwaar bewolkt maar droog. Het gaat weer op en af, langs bospaden, bosranden....als het maar bos is, rustig, stil, veel afdrukken van wild maar nog niets gezien.

Na het kerkje van Thalus-St-Prix, nogal steil omhoog

De wolken waren er ook weer vandaag, gelukkig zonder veel neerslag.
 


Vandaag veel mis gelopen, nogal pover van aanduiding en soms zeer dubieus, maar Sint-Kristoffel heeft iemand langs gestuurd.

 

De zoveelste wasplaats

 

En niet getreurd nu en dan staat er wel iets om op de goede weg te komen 
      
 

Uit een oerbos komen en dan zo'n zicht, uit het bos komende
 
 
 

In mijn volgend hotel is het niet beter (dwz qua ouderdom) dan het vorige in Baye, met dit verschil hier zijn het allemaal burgers. Die zitten te wachten op een ...........pelgrim zeker.
 

Ze moeten mij allemaal zien. Maar ik ben toch nog op mijn kamer geraakt. En of ik er iets moet achter zoeken ??? Nr. 132
 


 

1 opmerking: