zondag 13 mei 2018

11 Mei 2018 : Van Limoges naar Flavignac

Van Limoges naar Flavignac

Ik was blij deze morgen terug te kunnen vertrekken.
Twee dagen in een stad blijven, is niet altijd aangenaam.
 
 
Eens ik hier voorbij ben, kom ik weer in de natuur.
Wel geen bospaden, en veel asfalt.
 


 
En ik loop hier vandaag eens niet alleen. Een Nederlander, we hebben hetzelfde tempo niet dus... gaat elk zijn gang.
 
 
 
Ik hoorde het geluid van een aambeeld, en moest natuurlijk weten vanwaar het kwam. Een man was aan het smeden, hij was nog maar drie maand bezig, zei hij. Hij was krullen aan het maken en wat aan het sukkelen en voor ik het goed en wel besefte, was ik ook aan de slag.
Al eens iemand zien smeden met een rugzak op? Ik had er geen beseffen van. Na nog veel en lang gepraat te hebben, terug op weg.
 


 
 
Waar ik samen met drie Nederlanders in een gîte zit. Nouw zeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten