zondag 13 mei 2018

7 Mei 2018 : Van Les Billanges naar Saint-Leonard-de-Noblat

Van Les Billanges naar Saint-Leonard-de-Noblat 20 km.

Alweer een goede opvang, eten was ook in orde.
Een Fransman ontmoet, een die ook graag met zijn handen bezig is..... dus wisten we over wat te praten.
 
 
 De opvang was voor een pelgrim, meer dan in orde.

 

 
Prachtige oude kerkjes, hoeveel zouden er hier voor mij al niet met pak en zak binnen geweest zijn?
 
 
 
Oei, ik ben toch niet verkeerd gelopen?
 

Hier heb ik aangebeld, maar er was niemand thuis.
 
 
Heidi, ze kennen die hier ook. En ze houden nog de wacht ook, het moeten gevaarlijke beestjes zijn.
 
 
 
Ik was toch niet in de verkeerde richting gelopen, en kom rond 16.00u aan op mijn bestemming
(voor die dag)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten