woensdag 30 mei 2018

21 Mei 2018 : Van La Gratade naar Port-Sainte-Foy

Van La Gratade naar Port-Sainte-Foy

Ik begin terug om 8.30u. De mensen hier zijn ondertussen al vertrokken om aardbeien te gaan plukken, waarmee de man deze middag 60 km verder naar een soort markt gaat.
 
 
 
Dit heb ik niet gevonden.
 
 
 
 
Toch wel een heel speciaal kerkje qua bouw. 
Het doet me denken aan de cowboyfilms alla John Wayne en Tuur de Spettelink, uit de tijd van toen.


 
 
Een paar kuitenbijters staan op het programma vandaag. 
Maar geen nood, ze worden allemaal getemd.



 
 De muze is hier blijkbaar ook al langs geweest.


En zo kom ik aan op mijn volgend adres, het blijkt een Chateau te zijn.
Ik vind het zo erg, de vrouw kwam met het eten, ze had natuurlijk een fles van de zelfgemaakte wijn mee en ik zeg dan dat ik geen alcohol drink. De teleurstelling liep er zo af bij haar.
Vanavond chili con carne. En ik moet met niemand delen, 
er is niemand.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten