donderdag 10 mei 2018

2 mei 2018 : Van Pont des Piles naar La Chapelle Baloue 17 km

Van Pont des Piles naar La Chapelle Baloue 17 km

Het was een goed onderkomen, ondanks alles.
Het beloofd een mooie dag te worden, alhoewel het nu nog koud is.
 
 
Onderweg is er iemand gestopt, om te vragen waar ik naartoe ga, vanwaar ik kom..... wat de reden...... maar het was een goed gesprek, die niet alleen bij het oppervlakkige bleef.
Doet wel eens deugd, een goede babbel hebben met een onbekende.
 
 
Nu de zon weer van de partij is, ziet de natuur er weer anders uit.
 
 
 
Ik zal nog een beetje moeten doorstappen, ik ga niet rekenen hoeveel ik al gedaan heb, van uit De Pinte.
 
 
 
Ik heb een Braziliaan (João Dantas) ontmoet, die man spreekt 2 woorden Frans en 1 woord Engels. Hoe die hier overal onderdak vind, is mij een raadsel. 
 
 
Maar hij loopt hier wel. En we zitten in dezelfde gite.
Er is ook een vrouw uit Martinique.
De was zit al in de machine, en straks de droogkast in. 
Dus vandaag eens gemakkelijk.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten