woensdag 30 mei 2018

20 Mei 2018 : Van Douzillac naar La Gratade

Van Douzillac naar La Gratade 23 km.

 
Na een turbulente avond, (de gastvrouw had geen zin om te koken) en stelde voor om naar een klein restaurant te gaan, dus ik mee.
Ze was vergeten dat er die avond een karaoke avond was.
Buiten proportie van lawaai, zonder van het vals zingen te spreken.





Voor de mensen die zich afvragen hoe ik de weg vind
De rode stippellijn is de Compostela route, de blauwe is de GR, en soms lopen die samen.



In de gîte waar je verblijft krijg je dan de gebruikelijke stempel, om te bewijzen dat je een pelgrim bent.



Openlucht restaurant zoals gebruikelijk de laatste dagen.


De eerste wijngaarden sedert lang.


 

En ik kom aan in La Gratade, bij een boerenfamilie, 
Een gîte met zeven bedden, maar er zal maar een beslapen worden.
 

 
 
Dat is mijn enige medebewoner voor deze avond.
 
 
 
Een lekker avondmaal, 
Mochten er zijn die twijfelen of ik eten genoeg heb.....
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten