zondag 13 mei 2018

8 Mei 2018 : Van Saint-Léonard-de-Noblat naar Limoges

Van Saint-Léonard-de-Noblat naar Limoges


Nadat de alweer vriendelijke dame me heeft uitgezwaaid, op weg.
Ik had graag wat kunnen rondlopen in Noblat maar, na de was en de plas, en gaan eten is het er niet meer van gekomen.
Terug de Braziliaan ontmoet.
 
 
Via de oude brug zit ik al vlug terug in een stuk natuur.
 
 
Alhoewel het weer niet meevalt, koud en vochtig is het iets anders dan de warmte.
 
 
Wat zou die niet kunnen vertellen, van wat hij allemaal gehoord of gezien heeft. En allicht ook al eens natte voeten gehad.
 

 
Ik dacht gisteren nog verkeerd te zijn, maar blijkbaar toch op de goede weg.
 
 
Het restaurant van vandaag, mag gezien zijn.
 
 

Na een vermoeiende dag kom ik aan in Limoges.
 
 
En mag ik bij de zusters slapen......... 
Na een stresserende avond, van bellen en zoeken en geen slaping vinden voor de volgende dagen. Besluit ik twee dagen in Limoges te blijven. 
Goed voor het kopke en het lijf, dat wel wat vermoeid is.
Sabine heeft me als noodlijn goed kunnen helpen.
Ik zit ‘’toevallig’’ weer met de Braziliaan samen. En ik besluit een dag samen te blijven, wat niet makkelijk is qua converseren.
En alles valt op zeer korte tijd in de plooi. 
De problemen i.v.m. onderdak voorbij Limoges zijn plots opgelost. 
 
 
 
Dank aan de noodlijnen o.a. Sabine.
 
Vrijdag begin ik terug te stappen.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten