donderdag 31 mei 2018

24 Mei 2018 : Van La Ferme naar Saint Hilaire de La Noaille

Van La Ferme naar Saint Hilaire de La Noaille 14 km

Een dag om te bewaren. Deze morgen eerst naar de post.
Na een viertal km wil ik wat naar muziek luisteren. Wat blijkt..... geen oortjes. Na veel tel. en onderzoek van de rugzak, terug naar de post. Ze zaten in de doos richting De Pinte.
Het is een druilerige dag.


Ik besluit om mijn poncho aan te trekken. Ik kom een andere pelgrim tegen, ik wil een foto trekken maar stel vast dat ik mijn iPad kwijt ben.
Gelukkig na 100m terug gelopen te hebben heb ik hem terug. 
Midden op straat, terwijl er al twee auto’s... naast gereden hadden.
 


Dat is wel een echte...


In Coutures word ik binnen gevraagd, en drink ik een thee.
 
 
Samen met het Deense koppel van gisteren en nog twee Fransmans (met veel lawaai en getater), in de gîte.
 
 
 
 
Vandaag moet ik zeggen dat ik veel hulp heb gekregen.

1 opmerking:

  1. Gelukkig de ipad terug. Wat zouden we zonder de foto's en het reisverslag zijn?
    Beste wel geluk gehad, dat mag wel voor een pelgrim.
    Ge ziet er goed uit. Nog veel reisgenot.

    BeantwoordenVerwijderen