zondag 13 mei 2018

13 Mei 2018 : Van Le Lac naar La Coquille

Van Le Lac naar La Coquille 17 km?

Na een zéér goed ontbijt, met nog een gevulde knapzak voor deze middag, ben ik goed ingepakt vertrokken.
Er hangt veel mist, het is koud en miezerig.
 
 
Af en toe breekt de zon toch eens door, maar alles is modderig, 
en hoog gras. Gelukkig heb ik goede regenkledij en blijf ik droog.



Iemand interesse?

 
Hier maaien ze het gras rond het voetbalplein, en laten ze het speelveld ongemoeid.
Wat denkt ge daar van Philippe?
 
 
 
Voor de rest van de dag valt er niet veel te vertellen.
 
 
Ik zat in de problemen, qua slaping, na Périgueux, maar dat is opgelost door een zeer vriendelijke hospitalier. 
 
 
 
Op die manier zit ik safe tot 20/5

1 opmerking:

  1. Goed op dreef , Eddy . Met veel nieuwsgierigheid lees ik regelmatig jouw blog . Maak ook reclame bij de Braziliaan en andere pelgrims voor onze refugio in Los Arcos .

    BeantwoordenVerwijderen