zondag 20 mei 2018

18 Mei 2018 : Van Périgueux naar Saint Astier

Van Périgueux naar Saint Astier 22 km (die er 27 worden)
Op het gewone uur vertrokken, de zon geeft al goed warmte.



Van de stadsbuurt via de achterbuurten naar......


De natuur, en die is vandaag goed aanwezig.
Ik ben dan ook nog gestoken van een wesp, en ben een beetje van mijn melk.
Ik loop nogal veel verloren, op dat moment belt Jos en stelt voor om me te komen depanneren. ...(beloven). 
Gelukkig komt alles goed, en ik heb hem terug gebeld om te zeggen dat hij niet moet vertrekken.
 
 


 
Ik kom aan rond 17.00u in een hotelletje, waar ik weer eens alleen ben.
 

 
Ik ga in de kerk eens kijken, en er is een vrouw die me zegt, dat ze het Ave Maria gaat spelen op het orgel. Prachtig.
 
 
De groeten aan iedereen, het heeft gesmaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten